کیانکیان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پسر دوست داشتنی ما

<no title>

1390/5/14 20:53
نویسنده : لیلا
221 بازدید
اشتراک گذاری
کیان جون مامانی این روزها خیلی خسته شده دلش می خواه مسافرت بره ولی

الان همه جا گرمه و ممکنه خدای نکرده تو مریض بشی .کیان این روزها هر چیزی

که تو در و دیوار است می خواه با دستش اونها رو بگیره و اینقدر اونها رو می کشه

که کنده بشه وقتی بهش اجازه ندی گریه می کنه و به کشیدن مو هم خیلی علاقه

داره و اینطوری کلی از موهای منه رو کنده ،من هم قیافمو براش طوری می کنم

که دردم گرفته و صدای گریه براش در می آرم ولی کیان کلی خوشحال میشه

و می خنده

چند روز پیش خواستم کولر رو روشن کنم کیان هم تو بغلم بود ب من پمپ رو زدم دیدم

کیان خندید بعد که موتور زدم دیدم ریسه رفت چند بار این عمل رو انجام دادم و هر

دفعه کیان بیشتر از دفعه قبلی می خندید نمی دونید چقدر زیبا بود کلی ازش

فیلم گرفتم ولی این خندیدن های زیاد برای زدن کولر فقط تو همان روز بود روزهای

دیگه وقتی می خواستم کولر رو ر وشن کنم کیان فقط یک لبخند می زد دیگه

براش جذابیتی مثل اون روز بیاد ماندنی که کیان واقعا از ته دل می خندید نداشت. 

واقعا بچه ها چه دنیای زیبا دارن .

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Mom Shahnaz
17 آبان 94 17:46
سلام مامانی مهربووووووووون خوبید؟؟؟ نی نی ما به دنیا اومده منتظر کوشولو شماست تا بیاد ببینتش